Torsdag idag
DATUM: 2013-04-11 | TID: 18:02:02 | KATEGORI: Allmänt

Hallo på er! 
Idag är det torsdag, har haft nationella NO i 3 timmar på morgonen, sen träslöjd och syslöjd på eftermiddagen. Slutade 3 eller nåt sånt, var med några och spelade fotboll med Max bulldog, såå söööt! Han var verkligen messi i hundform, spelade typ riktig fotboll, gjorde mål och allt. Sen gick jag, Emma och William hem till William, chillade där och gick hem typ 20 i 5. 
Nu sitter jag hemma i myskläder, kaninen hoppar omkring mig som en galning haha. dunkar musik också haha! 
 
Jag var inte i stallet idag för hade ingen häst att ta hand om, har ju slutat på henne. 
 
Det funkar inte att lägga in en bild och inte den här "/julia" bilden heller.. 
så 
/julia! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?