Today
DATUM: 2013-04-15 | TID: 09:00:35 | KATEGORI: Tilda

Hej, sitter i skolan just nu så slänger in ett inlägg.
Idag är det ju måndag, alltså ska jag ta bussen efter skolan och åka till stallet, börjar att ta hand om greta sen tar jag hand om mozart, om det blir bra väder ska jag nog se om jag kan ta ut båda till muren.
Sen tänkte jag hämta en skottkärra och mocka åt båda, sen ger jag dom havre och åker hem.
 
Imorgon är det tisdag, alltså inte min stalldag, men det är den 16 April så jag åker självklart dit ändå, stor dag.
Kommer upp ett tidsinställt imorgon om den stora dagen, undrar om nån kommer på vad det handlar om? Nämnt det massor av gånger hehe. Kram!
behöver nya bilder.
 

♥ SKRIVET AV Vrsare

din och gretis ettårsdag!!

Svar: JÅÅÅ
equestriians.blogg.se

DATUM: 2013-04-15 | TID: 09:08:07
BLOGG/HEMSIDA: http://vrsare.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?