Ridpasset
DATUM: 2013-04-29 | TID: 22:59:38 | KATEGORI: Allmänt

Haalloo! Idag red jag ju valde Promise! 
Vi hade Jossan idag, och hon är så himla bra! Lär mig massor av henne. 
När vi red fram så började vi som vanligt med att trava. Jag kände redan då att hon skulle lyssna på mig, hon kändes liksom framåt och lyhörd. I galoppen gick hon jättebra! 
Vi skulle jobba med förvänd galopp. Så vi gjorde några olika övningar med det, svårare och svårare för varje gång och det gick bättre och bättre för varje gång. De sista gångerna gick det klockrent! 
 
Hon var jättefin idag, känner att jag inte ska skriva värsta bibeln nu så i kortfattad form så är jag jättenöjd över oss båda och det gick jättebra :) 
 
gammal bild haha




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?