Om mina hästar kunde prata
DATUM: 2013-04-19 | TID: 03:58:00 | KATEGORI: Tilda

Idén är lånad från min vän från grällsta, ni hittar hennes blogg här.
 
Greta.
- Åh gud kommer jag klara det där hindret?? åh nej åh nej.. LYFT PÅ BENEN NUDDA INTE BOMMEN.. *hoppar över hindret* JAG KLARADE DET *happines overload, springer allt hon har en bit*
 
- Måste du borsta så nära ljumsken? MÅSTE DU? *Biter i gallret*
 
- Jag tänker inte pussa dig om du inte har godis, jag är inte dum.
 
- OMG SPRAY SCHAMPOO OMG DEN KOMMER ÄTA UPP MIG!!
 
- Nu orkar jag inte med dig längre, tycker vi ställer oss i mitten istället!
 
- Vad menar du? Vad gör du för konstigt ljud med dina läppar? Och varför gör du sådär med benen?
 
-Nej. Nope. Nej. Nej. Jag tänker stå här i mitten. Okej..... några steg. 
 
-Åh en kamera! Look alive Greta! Pose, pose, pose!
 
Mozart.
- Åh har du godis! Kolla vad jag kan! Jag kan stå på 3 ben!!
 
- Åh vad mysigt att slicka på din hand, men det blir nog mysigare om jag BITER i den!
 
- Men hallå jag äter havre, våga inte röra mig med borsten då!!
 
- Ingen mat... jag får väl ta och tugga lite på gallret, det kanske är gott?
 
- Har du mat? Godis då? Inget? Kom igen? Lite? Vad som helst!
 
Dreamarn.
-Har du lite zingo?
 
- Åh heeej! Vänta va, har du en grimma och ett grimskaft i handen? Du tänker väl inte? *Tar fram grimman mot hans huvud för att sätta på den* Nepå, jag vill stå kvar här. *Vänder sig om och går.*
 
- Usch inte vattenslangen... jag vill inte bli blöt..
 
- Vänta, varför rider du mot skogen utan en kompis? Vänta nej, nej, nej!! Jag vill inte gå längre! *Tvärstannar, stegrar, vägrar gå framåt..*
 
- Trav? Ne.. det går inte, det är så jobbigt, vi kör galopp istället! Ja, det blir bra!
 
Kanske inte det seriösaste men haha, kommer komma ett seriöst om nån vecka, skriver mer ikväll om dagen, kram!

♥ SKRIVET AV L i n n e a

Haha! Söta hästar :)

Svar: tack så mycket :)
equestriians.blogg.se

DATUM: 2013-04-19 | TID: 10:17:54
BLOGG/HEMSIDA: http://alfredssonL.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?