Mysig dag
DATUM: 2013-04-18 | TID: 20:14:30 | KATEGORI: Tilda

Kom till stallet, G gick på lektion så mockade och gick sen med mozart en stund i ridhuset med vikki&wilmis,
myspys hihi. Sen gick jag in och borstade av han, noga på benen med magic brush också + kratsade hovarna.
så satt vi på cafet, tog hand om G sen, och så bad lena victoria gå ut med roberta en stund eftersom hon behövde motion, så då fick jag ta greta också så gick vi där i ungefär 10 minuter, in sen, borstade av benen noga sen skulle hon gå lektion, så vi gick runt, satt i mitten av stora hoppbanan och flummade. Pratade även med lena om en grej som vi ska skriva om i skolan, fick reda på lite kul saker så funderar på att göra att lååångt inlägg här på bloggen när det är klart, tror det skulle vara intressant, kul och absolut läsvärt! Såg också att dom hade lappar framme om man ville hjälpa till på tävlingarna, så m lena är i stallet imorgon ska jag fråga henne om dom behöver hjälp annars frågar jag på måndag.
 
Imorgon ska jag sköta greta sen rida 1 timme för jossan som vanligt, hoppas på greta barbacka. Sen drar jag och sara till pandora och hoppar lite om vädret tillåter!
 
Nu ska jag sätta mig och göra en bild på min planering för nästa vecka, kramis!
 
 
En bild från idag hehe, så slipper ni bilder i repris.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?