Mysig dag
DATUM: 2013-04-25 | TID: 20:59:46 | KATEGORI: Tilda

Kom till stallet vid 4 tiden, tog ut greta till muren och borstade noga så hon vart ordentligt ren, det var så varmt och skönt ute och båda njöt! Sen vid typ kvart i 5 kom nån som skulle rida henne så in med henne och lådan och sen gick jag ut igen och rensade i lådan, hade ut allt päls och smuts och så, fixade med borstarna, slog ur smutsen ur plastborstarna och så. Borstade av mozart sen också, han är så söt.
 
Gav greta och mozart havre och gick sen upp på cafet och köpte en loka, lite random haha köper alltid en stor festis eller nån läsk men ja.. Gick ner sen och gick runt typ hela stallområdet, fotbollsplanen, hagarna, flisen, längst hoppbanan, parkeringen, privatstallet sen till greta och mockade ordentligt, och juste innan det jämnade jag till mozarts bädd också men det var lite svårt när han stog där och luktade på en haha söt, sen tog jag tag i gretas bädd, stog där ett bra tag, typ 20 minuter och höll bara på med bädden, det var ett bra tag sen haha!
 
Kollade på lektion en stund sen satt jag inne på kontoret och fick höra en rolig sak hehe skriver nog imorn för de är då det händer! Hann inte säga hejdå till greta för hon var kvar på lektion innan jag åkte, men eftersom victoria var sjuk (krya♥) så borstade jag av claes eftersom han komit in från lektionen som var innan den greta gick in på (complicated) gav han havre och gav han en puss från victoria också, fast vi inte pratat haha, gör alltid det när mina vänner är sjuka, pussar deras hästar åt dom^^
 
Åkte hem sen med gott samvete eller vad man ska säga haha, kändes jättebra att lämna hästen ren och till en ren spilta, + att jag är på topphumör nu när vädret är fint!
 
Imorgon är det ridning, jossan är borta så vi ska rida för johanna, och jossan har valt hästar åt oss hihi supertaggad! Nu ska jag duscha och imorgon ska jag förbereda ett inlägg, som kanske blir uppskattat? Hoppas det iallafall. Kram!

♥ SKRIVET AV vikki

DATUM: 2013-04-25 | TID: 22:15:10
BLOGG/HEMSIDA: http://www.vrsare.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?