Min kondition bättrar sig!
DATUM: 2013-04-07 | TID: 21:52:00 | KATEGORI: Allmänt

"Min lilla fluff, jag saknar dig!"
Tjenare, idag har det verkligen varit en rolig dag! Började med att jag väcktes av min hund som låg och slickade på mig vid 8.00.. Då gick jag upp och började packa för klockan 10:00 så skulle vi åka till Aqua Nova badet! Det är så grymt kul där. Kom dit vid typ 12, sen gjorde jag det man alltid gör på badhus. Bada. vi åkte hem vid sex tiden. var hemma vid åtta. När vi hade kommit hem så bytte jag om, satte på mig joggingskorna och selen på hunden för att gå ut och springa! Vi sprang 3km på ca 30m! ganska stolt ^^
Så vi var hemma vid typ kvart i nio. Då började göra situps och stretcha lite. Så nu är jag helt utmattad efter dagen! Och det tråkiga är att det är skola imoegon.. Och det kommer inte bli något stall för miig imorgon. Men på tisdag så tänkte jag ta med Dexter ut på en lååång skrittur! :) Hoppas väl att vara ute i kanske 1timme. men jag kommer bara börja frysa! Men mer än såhär har jag inte att säga. Hejdåå! 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?