Måndag
DATUM: 2013-04-08 | TID: 20:36:19 | KATEGORI: Julia

Det har vart full rule hela dagen. Först massa lektioner i skolan, sedan fick jag skynda mig hem för att byta om och sedan åka till stallet. Jag skulle rida igen självständigt, har inte berättat det men jag och lena snackade om det innan lovet och jag hade 4 igenridningar och jag ska rida igen dom självständigt på måndagar, för slutar 13.50. Så red först självständigt, sen när jag var klar tog jag in hästen i stalet, sadlade av och gick sen och kollade vilka i gamla gruppen valde, hjälpte till att ta in hästar från hagen och mockade hos Romadina. Valde sen häst till lektionen, red, tog in hästen i stallet och gick sen upp på cafet, åt en baguett och åkte sedan hem. Nu har jag dushat, pluggat, ätit fruktsallad och bloggar nu. 
Skriver inlägg om ridpassen efter det här, annars blir det alldeles för långt att läsa ;) 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?