Look
DATUM: 2013-04-15 | TID: 15:31:07 | KATEGORI: Allmänt

Jag har stått på kö på Look, en privathäst som står i privatstallet på Rockis rätt länge nu, ca 1 år! Och jag har ju tagit hand om honom då och då, när skötarna inte kunnat komma och sånt. Det har jag ju skrivit om här å bloggen så tror att alla har koll på att han finns. 
Och fick nyss ett sms av Erica (Hans ägare) om att han blivit ledig på tisdagar nu och då har jag alltså fått börja på honom. Är så sjukt glad, det är verkligen en så sjukt underbar häst. Så tisdagar är vår dag nu, hihih. Hade tänkt skriva ett inlägg om honom men måste ta reda på lite grejer om honom först, så håll utkik ;) 
 
Ska jag tar alltså hand om honom från och med imorgon, ska även ta hand om honom på onsdag och fredag för att hans skötare är borta! 

♥ SKRIVET AV Lisa

Vet vem som slutade på han. Men då kom han iaf till rätt person :)

DATUM: 2013-04-15 | TID: 22:21:09



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?