Look & Capitol
DATUM: 2013-04-16 | TID: 19:07:53 | KATEGORI: Julia

Tisdag idag och det betyder att jag har varit i stallet. Kom dit vid 3, gick direkt till Cpitol, mockade och tänkte borsta honom. Men han var sjukt tjurig, ville inte ens sätta på sig grimman så jag lät honom vara... Gick till Look, stog och kliade honom och det tyckte han var skönt, hihih söten. Borstade honom, han var riktigt lerig men han blev jättefin. borstade med olika borstar och så. mockade sen och gick sen ut med honom i 30 min. Vi gick ute i regnet då underlaget i stora ridhuset inte är bra för karlederna. Så när jag gich in med honom igen så fick jag gör honom lite torr. Fick hjälp av tilda också :) Gick sen till capitol, gav han havre och sen åt jag en toast. när den var uppäten gick jag till bussen och ååkte hem. 
 
Imorgon ska jag ta hand om romadina och även look för att hans skötare skulle vara borta! :D 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?