Kommentera en hälsning.
DATUM: 2013-04-28 | TID: 10:42:34 | KATEGORI: Tilda

Gå in på moajonsson.blogg.se och kommentera en hälsning till henne, då hon nu har ca. 24 timmar kvar med sin underbara häst som imorgon får lämna jordelivet. 
 
Den där hästen, den är så fin. Mina tårar började rinna när jag läste "Hon ska vara skinande ren, med knoppar i manen och pannluggen och fläta i svansen, så att hon imorgonbitti när vi lastar henne tror att vi ska åka på tävling. Jag vill att hon ska vara lycklig den allra sista tiden här på jorden eftersom hon älskar att tävla och hon älskar att åka transport."
 
Läst igenom massor av inlägg på bloggen som under ca. 2 år "kretsat runt Tigriz" och efter alla fram och motgånger. Jag vet inte vad jag ska skriva. Klicka på "moajonsson.blogg.se" där uppe för att komma till hennes blogg och ge henne en liten styrkekram genom en kommentar.♥

♥ SKRIVET AV Moa Jonsson

Tusen tack, det värmer att få höra dessa ord.
Jag vet inte vad jag ska säga, återigen tusen tack <3

Svar: <3
equestriians.blogg.se

DATUM: 2013-04-28 | TID: 11:37:04
BLOGG/HEMSIDA: http://moajonsson.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?