Hissar&Dissar
DATUM: 2013-04-17 | TID: 21:24:08 | KATEGORI: Tilda

Internet krånglar så gör ett snabbt nu så får ni ett långt i skolan imorgon!
 
Det här pannbandet, när jag såg emma lägga upp det på sin blogg förut tyckte jag inte det såg så fint ut, men sen när hon köpte det till gordon och jag fick se han i det så tyckte jag att det var mycket finare, verkligen, så man kan verkligen ändra åsikt om någnting haha! Gillar hur det "händer mycket" på det men ändå att det ser stilrent ut. Vet dock inte om det var exakt det här men det var väldigt likt.
 
 
 
 
 
Den här grimman, vet inte varför, den är väl söt i blå men i dom här färgerna ser den mest ut som... en morot?
Älskar dock ponnyn, den stilen på ponny liksom mulle stilen, men nja, diss för den här grimman och färgkombinationerna.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?