Helgen
DATUM: 2013-04-22 | TID: 20:22:11 | KATEGORI: Allmänt

fredag: sov med Emma, William och Samuel hemma hos William. Hade sjukt kul, mina underbara<3 somnade dock rätt sent så var rätt trött dagen efter..
 
lördag: vaknade upp bredvid emma och samuel, william hade åkt på fotbollsträning så vi låg kvar i sängen tills han kom hem igen, då åt vi frukost och sedan åkte jag och red. har redan skrivit om ridpasset. Efter det åkte jag hem o duscha, sedan åkte jag hem till emma med madde och vi fixade oss till mälarenergi discot som va i bomben. Hade sjukt kul, ååh vill göra om den kvällen! Åkte hem från discot 12 då det slutade då och somnade typ 1, sov en liten stund och gick sedan upp tre. 
 
söndag: Gick alltså upp 3 och Wilma och hennes mamma kom och hämtade mig 200 över 3 typ och så åkte vi till stallet. Vi köade till sommarridlägret. Jg var sjukt trött när jag satt där, hade bara sovit 2 timmar och klockan var liksom halv 4 på morgonen när vi kom dit. Det var faktiskt mysigt att sitta där, även fast det var kallt och att jag var väldigt trött. Vi satt där tills hlv 8, då fick man gå in och säga vilket läger man skulle på och vilken häst man skulle ha. Det lönade sig att gå upp så tidigt, fick Cappis på trean, hihih ååh taggad som bara den! :))))) 
Sen gick jag hem och sov hela dagen.. 
 
Kram




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?