halsband och koppel till hund från JH Collection
DATUM: 2013-04-17 | TID: 21:38:00 | KATEGORI: Allmänt

kollade lite på Hööks hemsida för hundar, och där hittade jag lite snygga grejor från JH Collection. Tyvärr ganska dyra saker. Men eftersom att en av mina hundar behöver ett nytt halsband så kollade jag runt lite. 
 
Idag så åkte jag till Derran med Cecilia vid halv sex tiden. Fixade vatten, mockade och medans jag fixade höt så longerade Cecilia Dexter. Vi blev klara på en timme, sjukt snabbt tycker jag! När vi var klara åkte vi till Rockis för att gå på ett möte med Usek. Det var trevligt, fick lite fika och pratade om vad man gör där osv! 
Vi blev klara vid 20:00 men jag stanade en kvart till! :) Kom hem för kanske en timma sedan, så nu har jag städat lite i mitt rum, och nu ska jag kolla runt på lite sidor och sen ska jag dejta kudden! ;) 
Imorgon ska jag ta hand om Dexter. Och då ska jag ta med mig kameran!! Så jag kan ta fina bilder på honom till bloggen. Jag tog bilder i söndags, och dom kommer nog upp denna vecka eller nästa vecka! 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?