Hallooooo
DATUM: 2013-04-05 | TID: 03:34:00 | KATEGORI: Julia

Hej på er! Idag så sover jag hos Frida med Tilda, Wilma, Victoria och Tova. Jag vet att jag inte har bloggat någonting de senaste dagarna men jag har inte haft något internet, för det har tagit slut, så måste köpa nytt. 
Så igår vaknade jag upp bredvid madde, gick hem, fixade till mig, träffade Tilda b, käkade på subway med henne, gick hem, fixade till mig lite och packade och åkte sedan till Frida med tjejerna. Vi har kört just dance och haft det superkul, skrattat massa, tagit fina bilder osv. Nu är vi inne på våran andra film och sitter vid våra datorer, heh. 
 
Meeen det är ju påsklov just nu och har vart hela veckan, om ingen förstog det :) Det har vart skinande sol hela veckan och jag har vart i stallet hela veckan, förutom idag. Eller nej, igår, eftersom att klockan är 3. Men torsdag i alla fall haha ;) 
Jag har vart med mina bästa väänner i stallet och alla fina hästar, så allt är perfa. Fotat massa också, bildeeeer :DD
 
Nej men nu ska jag försöka vara social mot de andra, imoron blir det i alla fall stallet! 
 
Det var några bilder, har mååånga fler :D 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?