Glada hästen eller hööks?
DATUM: 2013-04-26 | TID: 19:43:58 | KATEGORI: Allmänt

Jag verkligen äälskar gladas kläder, täcken, grimmor, shabrak osv! Dom har mycket kända och snygga märken och kläderna är ursnygga. Kan gå runt och hitta såå mycket snyggt när jag är där. Provar allt jag ser, fastnar för det och bara gash, i want this. Meeen sen kollar jag på prislappen och ba nej det går inte.. Och är tvungen att lägga tillbaka det. 
På hööks finns det väl grejer som är helt okej, dom har fina grejer men deras kläder tilltalar inte mig som gladas gör. Men hittar jag något där så blir det oftast så att jag faktiskt får med mig det hem för priset kan vara super. 
Så jag gillar mer Gladas varor, men hööks priser! 
när jag var på Glada hästen i spiltan sist, provade jag lite grejer som jag tyckte om, och den här tröjan passade mig så sjukt bra, vill verkligen, verkligen ha den! Måste spara.. ;) 
 
 
Vad tycker ni? :) 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?