Gårdagens 2 ridpass
DATUM: 2013-04-20 | TID: 17:30:32 | KATEGORI: Tilda

Lektion på rocklunda:
Valde Robin, orkar inte skriva om det så mycket, framridningen gick bra sen skulle vi köra skänkelvikningar och rakriktningar, alla gångarter, gick åt helvete, han gick lektionen och då hade han hoppsadel, så släppte stigbyglarna och han var inte så superlätt att sitta på i traven och han var inte alls sammarbets villig, höll på att skumpa av en gång nej usch det var inte alls bra, tror jag ska hålla mig till hoppning med honom.
 
Hos pandora:
Sen åkte jag och sara ut till pandora (hennes medryttarhäst för er som inte vet) hoppade lite, hon red fram henne och hoppade fram, sen satt jag upp och det gick bra, sen höjde vi till 70 och då nojjade jag massor, insåg att jag var hopprädd efter att jag ramlat av på choco.. en klarade jag det och så körde jag 80, eller iallafll vad sara sa så att jag hopapde det sen sa hon "bra tilda du har hoppat 95!" Så då höjde vi till 1 meter och då nojjade jag lite till men sen styrde jag mot det och kom över, duktig häst, var skitstolt sen haha ringde mamma och pappa medans jag skrittade av henne haha, sov hos sara sen så det är därför jag inte uppdaterat!
 
Film från hoppningen. Eftersom jag nojjade så mycket hann det bli mörkt innan jag hoppade, men det ser mycket mörkare ut än det var haha..

 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?