Dagens Ridpass
DATUM: 2013-04-20 | TID: 15:56:41 | KATEGORI: Allmänt

Hej! Idag hoppade jag Capitol med hackamore. Han har precis fått det, fattade inte att det var hans först men han gick i alla fall väldigt bra på det!
Vi hoppade ute i stora och hade helena som ridlärare eftersom Isabelle var i nån annan stad.
Det gick väldigt bra tycker jag. Han lyssnade på mina hjälper på framridningen och på framhoppningen. Det var bara jag som vände lite för tidigt på ett hinder som gjorde att svängen blev lite snäv men annars gick det fint!
Sen hoppade vi en bana med alla hinder som vi hade hoppat fram på och det var 4 hinder. Första gången hoppade han av lite för tidigt på första hindret så det hoppet blev lite knas, men resten av banan gick helt okej! Försökte hålla in honom rätt mycket för han ville gärna hoppa av för tidigt på resten av hondren, men jag kunde hålla in honom så hoppen blev bra! Andra gången var klockren, gick super! :D
 
Jättenöjd över bebis, han är bäst<3
hoppade cappis på hack idag! :)ska ha till bloggen
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?