Dagen idag då,
DATUM: 2013-04-15 | TID: 20:06:10 | KATEGORI: Tilda

Kom till stallet och borstade av greta, fick då även se en sak som inte gjorde mig så glad, nån annan hade fått mozart på måndagarna, min finaste prins, orkade inte ens frågade lena. Borstade av greta och pussade massor, satt sen på cafet med alva och marion nån timme och såg på friendos lektion, gick upp dit sen igen och satt då med ellen, ida och emma. Gav sen greta havre och åkte hem, regnade ute så vart ingen promenad eller så, men det var trevligt på cafét! Fick sen veta att w,v&a ska vara med i usek, eller ja på typ prov, grattis eller vad man ska skriva, skitkul ju!
 
Imorgon åker jag till stallet och pussar på min stjärna extra mycket. Ska köpa knäckebröd också haha.
Kram!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?