Choco!
DATUM: 2013-04-08 | TID: 21:39:21 | KATEGORI: Allmänt

Hejsan! Skrev ju igår att jag inte skulle till stallet idag.. Men det blev stall iaf. Åkte till Rockis och träffade alla hästisar och underbara vänner som jag inte träffat på jätte länge! Guud vad jag saknat alla där :) 
Så det blev då att jag red i en timmesgrupp. Valde Choco och det var super kul att få komma upp på hennes rygg igen. Som jag saknat henne! Vi skulle träna på öppna, så det var kul! I framridningen var hon ganska stel, men sen i traven gjorde vi några volter, så efter en stund kändes hon ganska mjuk och fin. Hon var lyhörd och frammåt. 
När vi skulle börja med övningen så var hon lite seg. Så jag fick driva på ganska mycket frammåt i början. Men dom sista rundorna så travade hon nästan självmant. När vi gjorde själva övningen så var hon ganska stel.. Men dessutom så fick jag så ont i mina ben så det blev lite slarvigt ibland också.. 
Men jag kännde iaf att jag hade kontroll på henne. Anledningen till att jag red på rockis idag var för att jag hade saknat henne så mycket.. Och just nu så ligger jag helt utmatad i min säng med en macka och godis bredvid mig! Älskar verkligen godis. Men ja, sammanfattning av idag är väl att jag har sjukt ont i mina bed pga en skänkellös häst.. Den vanliga lilla Choco. Imorgon åker jag till Dexter! Får se vad jag gör.. Men om ni har något tips på vad jag kan göra så får ni gärna skriva en kommentar! 

Mina underbara, plus min lilla Tildus som fotade!<3




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?