Blev inget stall för mig idag
DATUM: 2013-04-09 | TID: 20:22:07 | KATEGORI: Julia

Hittade inte mitt busskort och därför inget stall kom dock på för 5 min sen att jag har min cykel här och inte hos pappa, hmm, jag är väl inte så värst smart jag.. Så var först kvar i skolan med några, typ Samuel, Rontti, Calle, Oscar, Karlsson och Felle var lite med oss. Sen gick jag Oscar, Rontti och Samuel hem til Rontti, var och gjorde lite saker där, sen kom Madde och vi gick runt lite, satt på taket vid fryx, spelade musik och snackade. Sen drog vi hem till mig och sen ut igen och sen drog samuel och sen gick jag och madde hem till mg och åt, sen gick vi ut och nu har hon åkt hem. Skulle velat åka till stallet mest men hade kul ändå. 
 
Förlåt för dötråkigt inlägg med sen och sen och sen och sen men ska försöka skriva lite mer läsvärt inlägg snart, typ tips eller åsikter eller någonting sånt. Men bara om jag hinner, måste dusha och plugga engelskaglosor också. 
Puss och kram




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?