Blåsigt som bara den
DATUM: 2013-04-17 | TID: 18:37:08 | KATEGORI: Allmänt

Hej på er alla! Idag har det känns som om att jag skulle blåsa bort! Det blåser verklign hur mycket som helst, ramlade en gång för att blåsten var så stark.. Annars har det vart varmt och soligt, så bortsett från blåsten har det vart skönt! :) 
 
Åkte till stallet efter skolan, tänkte gå direkt till Look så jg hade honom klr så jag kunde ta mer tid åt Dina senare, men då var hovslgaren där och fixade Looks hovisar, så gick till Romadina och skötte om henne. Mockade och så, det blev inte en riktig rengöring men hon var ren när jag gick därifrån i alla fall och i spiltan var det fint. Så gick till Look men han var inte klar, så gick till ridskolestllet igen och fick hjälpa en kille att sadla Buster, pratade med Lena om jg kunde rida självständigt på måndag, det kunde jag och var även ute och gick med Victoria, Tilda och Roberta. 
Sen gick jag tll Look, skötte om honom och hns ben var verkligen helt lerinpackade så stog jättelänge med dom och dom blev jätterena! Sen kom Cornelia och Erica, cornelia skulle rida look så fick sätta på han hans skydd och tränsa honom. Sen gick dom ut och då mockade jag. 
 
Bild från igår på mig och look, när vi var ute och gick i regnet i 30 minuter..: 
ska ha till datan




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?