Baby im here to stay.
DATUM: 2013-04-22 | TID: 18:41:52 | KATEGORI: Tilda

Kom till stallet runt 4, satt på kontoret med friendos när dom valde häst och så, sen när dom gick in på lektion kom greta in så gick upp på cafet och köpte 2 godisar sen ner och borstade noga, massor med magic brushes, mest på benen då hovskägget var inpackat i lera.. Men fick rent det iallafall, kratsade hovar, borstade pälsen med flera olika borstar och borstade också manen och svansen. Åkte hem vid 5 efter att ha asgarvat med julia och ellen, (inte svensson svensson hehe) Åkte hem och åt tacos, mums!
 
Som ni vet ska jag se justin imorgon, åker tidigare från skolan, det kommer alltså INTE bli någon uppdatering från min sida, orkar inte göra tidsinställda så imorgon lämnar jag min del av uppdateringen i julia och alvas händer.
Kram!
behövernyabilder.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?