About yesterday.
DATUM: 2013-04-11 | TID: 20:41:52 | KATEGORI: Tilda

Inget stall för mig idag, har vart hemma hela dagen för är sjukt förkyld.
 
Men ja, igår var det onsdag och jag hade greta. Hittade min nyckel till ryktlådan, så stog ett bra tag med hennes fläck och hade på spray on shampoo, drog med rykten, magic brush osv. Stog så i kanske en kvart, fick bort rätt mycket! Bortsade sen hela henne noga och kratsade hovarna, sen gick jag upp på cafet och beställde en baugett, satt mig på läktarn en stund och kollade på mina friendos lektion och gick upp sen och åt min baugett.
 
Sen när dom satt av följde jag med wilma in i stallet med sin häst, mockade hos greta sen och sen bad lena mig sadla greta för hon skulle in på lektion kl. 5, men tjejen som skulle ha henne ledde inne på lektion. Så sadlade henne och tränsade och sen när dom öppnade dörren gick jag in med henne och lämnade över henne till tjejen som skulle ha henne. 
 
Gick med wilma och hämtade havre ungefär 10 över 5, sen när jag går tillbaks till gretas spilta står hon inne igen, gav henne havren och kollade i ridhuset men tjejen som skulle ha henne var borta, haha mind fuck typ.
 
Ajuste, skulle ta bort mig från greta på lördag igår också sen när lena kollade hade hon inte skrivit upp mig på lördagarna hahaha, fett besviken men skulle ju ändå ta bort dom, så nu är hon min måndagar, onsdagar, torsdagar och fredagar, älskar det! På tisdag firar vi vår 1 årsdag, men det är ju min icke stall dag.. tar mig nog dit ändå och pussar på henne, sen på onsdagen firar vi nog lite mer, med massor av pussar, godis och kanske en promenad!
 
Imorgon är det ridning som gäller, och så ska jag ta hand om greta. Ingen aning om vad vi ska göra eller vem jag vill ha, men det får vi se imorgon. Kram!
 

♥ SKRIVET AV Sara Carlsson

Sv: men tack så mycket! Gullig du är :D

DATUM: 2013-04-12 | TID: 02:58:26
BLOGG/HEMSIDA: http://carlssonpataket.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?