29 April 2013
DATUM: 2013-04-29 | TID: 19:33:28 | KATEGORI: Tilda

Kom till stallet vid 4, G var p lektion så ställde fram min låda och stog inne hos romadina ett tag och pratade med julia, ida och ellen. Följde sen med dom in på kontoret och kollade vilka hästar ida och ellen valde, sprang sen upp på cafet och köpte kakor och en festis, ner igen, pratade med dom och sen följde jag med dom in i ridhuset och sen satt jag på läktaren 1 halvtimme med julia (okej innan det gick jag och köpte fler kakor) kollade på deras framridning och sen gick vi och tog hand om hästarna och hälsade på den nya hästen eftersom julia inte gjort det. Borstade greta med min vanliga borste som jag alltid börjar med och sen kratsade jag hovarna, och juste när jag kom till stallet gav jag claes en stor kram, en puss och så hälsade jag att det var från victoria och sen sa jag "jag älskar dig" från henne eftersom hon fortfarande är sjuk.. 
 
Gjorde julia sällskap vid promise när hon sadlade, gav romadina och greta havre och höll sen imot när julia hoppade upp. Kollade också vem jossan valt åt oss till hoppningen och vi skulle ha samma som förra så det blir alltså capitol!
 
Satt på cafet en stund sen när julia red men pappa kom efter kanske en kvart, imorgon är det inget stall men på onsdag ska jag och j jobba i stallet på hemma tävlingarna!
 
Fick föresten en fråga om hur jag tycker jossan är som ridlärare, jag tycker hon är väldigt bra, tydlig, bra övningar och så liksom ger hon sig inte förns hon får de hon vill, typ att man ska öka så kan hon vara på en tills det ser bra ut!
 
bjuder på en egopic..
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?