Vilken? :D
DATUM: 2012-10-30 | TID: 22:49:00 | KATEGORI: Hästarna

Tänkte köpa en ny grimma till capitol, eftersom hans nuvarande grimma ser ut såhär: 
 
Men kan typ inte välja vilken. Jag vill köpa den här: 
men ah, han är kille o den är rosa. passar typ inte, haha. Men jag älskar ju rosa, men hahahhahah, han kanske blir missnöjd ;D 
 
Så kollade lite och hittade den här: 
o den är ju blå. Så ja, men jag vet inte, hehe.. 
 
Och ja, jag vet att ingen av dom är sådär fina, men det är dom billigaste och dom är nog bättre än den han har nu  tror jag. 
Tror jag o Tilda åker till hööks på torsdag innan stallet. Så får se om jag bestämt mig då. 
Vi hörs x)

♥ SKRIVET AV Isabell

Grimma nummer två! :) Den blåa :)

Svar: funderar fortfarande, men tror nog det blir den blåa, haha :D
equestriians.blogg.se

DATUM: 2012-10-30 | TID: 23:18:43
BLOGG/HEMSIDA: http://TeamCIT.blogg.se
♥ SKRIVET AV Emma

Jag tycker den blå eftersom passar mer t en Lill även om de. Inte är lika fin som den rosa :) annars kanske man tror att cappi är en tjej :)

Svar: funderar fortfarande, men tror nog det blir den blåa, haha :D
equestriians.blogg.se

DATUM: 2012-10-30 | TID: 23:43:53
♥ SKRIVET AV Alice

Tycker den blåa :)

DATUM: 2012-11-02 | TID: 17:57:48



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?