Tidsinställt- alla hästar jag skött.
DATUM: 2012-10-16 | TID: 13:00:00 | KATEGORI:

alltså ett inlägg om alla hästar jag varit/är skötare på. Alla är i ordning, från första till senaste.
 
BUSTER:
Snutten, kämpade som en dåre för att visa att jag bestämde, skötte han ca. 1 år, slutade i januari 2012.
Helmysig när man lär känna han, slutade för jag hade inte tid, sen kunde jag välja på han och freja på måndagar, men dum som jag var valde jag freja..
 
FREJA:
Skötte henne en månad, sen gav jag upp. Vi passade inte alls ihop.
kan fixa en bättre bild nån annan gång, men alla bilder i inlägget är från betet 2012 fotat av mig så..
  
 
VINETT:
Minns att jag var avis på julia som skötte henne, haha..
meen allt började med att jag hade henne på en utställning på nått lov för skojs skull, några dagar senare skrev jag upp mig som skötare på henne på torsdagar, och julia bytte till serenad. Började sen sköta henne på måndagar också, sen började jag sköta greta på torsdagar och har nu bara vinett på måndagar. Älskar henne otroligt mycket och hoppas att jag aldrig ska behöva stryka mig som skötare på henne.
 
FLYING SPIRIT:
Började rida på Tisdagar, ville sköta en häst på tisdagar. Kunde inte sluta le när jag skrev upp mig på henne, skötte henne ca. 5 månader tror jag, tänkte att jag skulle satsa den här terminen på henne, och verkligen skaffa starka band, men det sket sig då jag slutar sent i skolan på tisdagar och känner att jag inte har tid i stallet då.
-har ingen bild, kan fixa nån dag-
 
GRETA:
Hjärtat, min barndoms kärlek. Finns inga ord, älskar henne. Hoppas även med henne att jag aldrig ska behöva stryka mig som skötare på henne.
 
 

♥ SKRIVET AV Awiwa widmark

Söt du va! Titta gärna in på min blogg :)

DATUM: 2012-10-16 | TID: 18:20:52
BLOGG/HEMSIDA: http://nattstad.se/awiwa



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?