Specialhoppning 30/10-2012
DATUM: 2012-10-30 | TID: 19:25:02 | KATEGORI: Hästarna

Idag var det sista gången på specialhoppningen :(
Vi började att rida fram dom lite snabbt. Red mycket runt hindrerna och gjorde halt ofta i traven och i galoppen vände jag över lite ibland och nån halt. Promise lyssnade jättebra på mina hjälper. 
Vi hoppade fram på ett koppelräcke i trav i vänster varv 2 ggr. Det gick inte så jättebra, vi hade inte världens bästa fart. Sen hoppade vi det i galopp i båda varven också. Då gick det bättre, men kunde gått ännu bättre. 
Sen hoppade vi några språng på ett koppelräcke med plastmatta under också, det gick väl okej tror jag, haha. kändes sådär, men ja. Sen hoppade vi på en raklinje över 2 koppelräcken där också och vi skulle räkna galoppsprång. Hade rätt alla 3 gånger, hehe. nej men ja, det gick väl bra det också. Hon lyssnade och så. Och efetr et hopade vi en kombination på 2 koppelräcken. Det gick väl också bra, i think.. 
När vi hoppat det skulle vi hoppa en bana. Det kändses som om det var kaos, men tilda filmade ju så på filmen tyckte jag själv att det inte såg så jättedåligt ut. Men den hoppade jag typ 3 eler 4gånger och de första landade jag i fel galopp på ett speciellt hinder men den sista gången gick det jättebra! Hon hade rätt galopp efter varje hinder och bröt aldrig av till trav. Det kändes super, men tilda filmade inte det dock.. 
 
När jag hoppade kändes det som om allt var kaos, men när jag kollade på videon tilda filmat tyckte jag själv att det inte så sådär jättedåligt ut.. Men jag är nöjd! längtar till Januari då det kommer bli en till specialhoppning för mig :D Hoppas på Promise då också, såklart. Min stjärna! 
 
Ni får nog en film från hoppningen lite senare/imorgon. Puss o kraaaam. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?