Rocklunda Ridskola
DATUM: 2012-10-28 | TID: 21:08:00 | KATEGORI:

Rocklunda ridskola, där har jag spendererat många år, dagar, timmar, minuter och sekunder. Nästan halva mitt liv har tillbringats där. Vi har så sjukt underbara hästar, mysiga stall, bra ridvägar i skogen, bra ridhus, bra stallcafe och grymma ridlärare! Det finns alltis något att göra, från att rida till att sopa stallgången. Det finns roliga grejer ridskolan och USEK ordnar som tex. spökövernattning, vanlig övernattning,hoppspecialer, mini ridläger, sommar & vinter ridläger och sommarbete. 
Ja, stallen är inte så fina och det är svinkallt där på hösten/vintern. Men det gör inget alls. Allt annat är så bra, nästan alla vet vilka alla är och det så sjukt mysigt. Och alla hästarna har olika personligeheter. Vissa kan vara jätte avancerade, busiga och envisa medans vissa gör allt man ber om och aldrig skulle busa till det som att bitas osv med flit. Det finns alltså både hästar och ponnyer som passar alla, både stora och små. 
 
Jag älskar den här ridskolan, jag själv tycker att den är bäst. I jämförelse på dom jag vart på i alla fall, då slår Rockis ut alla andra. Jag har lärt mig så mycket på de här 6 åren där och fler ska det bli. Tack alla ponnysar & hästar och tack alla ridlärare jag haft såklart. Ni är grymma!! :D 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?