ridlektion 27/10-2012
DATUM: 2012-10-27 | TID: 22:48:34 | KATEGORI:

 
Hola. Idag var vi bara 3 i gruppen, jag valde Promise som äntligen fanns, hon går aldrig i den här grupen. 
Vi gjorde lite olika övingar o saker, tempoväxlingar, öppna, skänkelvikningar, galoppera på småvolter och så. Det gick faktist riktigt bra, om jag får säga det själv. Jag har inte jobbat med Promise så mycket på det sättet som vi gjorde idag. Eftersom det är är en mer avancerad grupp så gör vi ju andra saker än på måndagarna. svårare också, eller haha, för mig i alla fall. Men ja, vi började med att trava rätt länge, vi skulle göra olika volter, rida på egna och slingriga vägar så hästen skulle lyssna,  sen in på stallvolten och sen vidare till läktarvolten osv, som på en åtta och ställa om för varje gång vi gick in på den andra volten liksom. Gick faktist bra, hon lyssnade bra och så. När vi gjort de nåt varv skulle vi trava i kort trav och sen vända upp från A, flytta i skänkelvikning undan för höger skänkel till B, gick bra mot slutet eller vad jag ska säga. Då fick vi till det jättebra. 
 
Men jaaa, orkar inte skriva vad vi gjorde mer. Som jag skrev däruppe så gjorde vi öppna, galopperade på små volter osv. Men orkar inte skriva sådär detaljerat längre, men allt det andra gick väl bra, antar jag. Super nöjd över Promise, hon var riktigt svettig när vi kom in till stallet igen. MIn lilla stjärnponny ♥
 
 
några veckor gamla bilder, hare gött ;) skoja, nej men godnatt i förskott ;) 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?