ridlektion 22/10-2012 julia
DATUM: 2012-10-22 | TID: 21:19:00 | KATEGORI:

jag valde promise och vi skulle hoppa ute i stora. hon lyssnade jättebra, så gjorde mycket tempoväxlingar och vände över mycket så att jag kände att jag hade henne med mig. det hade jag i alla gångarter då. sen hoppade vi fram på ett kryss i trav, gick jättebra, sen hoppade vi ett koppelräcke i galopp, även det gick bra. sen skulle vi hoppa en bana som såg ut typ såhär: haha, dålig bild... det gick faktist helt okej, jag tappade en stigbygel så jag hoppade bara med en, men gick bra ändå. P va jätteduktig! när alla hoppat den banan hoppade vi en bana som såg ut typ såhär:
dålig bild igen, men typ så i alla fall. det gick mycket bättre den här gången. jag är nöjd över både mig och promise. ska käka nu, pusshej.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?