Ridlektion 20/10-2012
DATUM: 2012-10-20 | TID: 18:15:29 | KATEGORI:

Jag valde Elina, det var rätt länge sen jag red henne så varför inte liksom. 
 
Hon var inte sådär jättepigg, men hon lyssnade jättebra och det var bra för vi skulle öva på tempoväxlingar idag. 
 
Det gick jättebra, på alla övingarna vi gjorde. Hinner tyvärr inte berätta vad övningarna va, men somsagt gjorde vi tempoväxlingar o lite skänkelvikning. Elina var jätteduktig, gjorde som jag sa nästan hela tiden. Eller sa och sa, men ni fattar nog. 
 
Jag är nöjd, över både mig och Elina. Det var riktigt längesen jag red hene så det var bra att hon lyssnade så bra, hittade liksom knapparna nästan direkt. Isabelle sa att hon brukar stressa upp sig vid såna här övningar, men hon var mjuk och lugn hela tiden. Hon var jätteduktig. 
 
 
jag och elina i somras: 
 
Ska fixna några tidsinställda nu, som kommer upp under veckan. pusshej.