OM GAMBLING ROBERTA XX ♥
DATUM: 2012-10-14 | TID: 20:13:00 | KATEGORI: Info

Roberta är ett fuxfärgat sto, född 1991. Hon är lite speciell då hon kan ha väldiga humörsvängningar, men har en gullig personlighet.
Lite seg att rida men oftast på lekar och hoppning kan hon tagga till rejält. Man måste verkligen jobba igång henne från början.
Jag har skött Roberta sen den 17 april 2012 men slutade ett tag men började igen den 4 februari 2013. Saknade att ta hand om henne så kunde inte låta bli att böra på henne igen, så nu har jag henne på torsdagar.
Frågor om Roberta? Kommentera.
 
 
 

♥ SKRIVET AV Wictoria Hoffman

Hejsan, jag är en f.d Rocklundatjej som skötte om Roberta och arbetade med hennes humörsvängnigar och att rehabilitera hennes muskler och tillit under många år =). Roligt att se att fler trivs med henne och hennes underbara personlighet.

Jag började på Rocklunda när jag var ca 8 år gammal, skötte Roberta när jag var 11-12 tills jag var 18-19 och nu är jag 24. Jag hoppas hon har det br, jag måste svänga förbi och se hur tanten har det!

DATUM: 2013-12-12 | TID: 10:40:01



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?