MYSIGT PÅ CAFÉT
DATUM: 2012-10-17 | TID: 18:56:14 | KATEGORI: Hästarna

Kom till stallet och drog direkt upp tpå cafét med julia, och vi satt och snackade med mimmi ett tag.
Sen drog vi ner och jag hann bara borsta av greta jättesnabbt för hon skulle på lektion :c
Meeen en bra sak hände.. JAG SKREV UPP MIG PÅ HOPPSPECIALEN som dock är efter jul men ändå.
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH  (vadå överdriv?..)
Det plus att jag får vinterridlägret i julklapp av mamma, hoppas på att få greta på båda sakerna^^
Sen pratade jag o julia med wilma lite. Mockade lite och kollade i typ 2 minuter på när hoppgruppen red fram, eller jag hann bara se när dom travade, sen skyndade jag tillbaks till stallet och ställde undan min ryktlåda och snackade lite med wilma och victoria, gick in på kontoret och hämtade senaste "betalnings lappen" o sen drog jag ut till mamma som väntade på parkeringen, och sen åkte vi hem. Imorn ska jag sköta stjärnan igen, hare bra!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?