MIN DAG
DATUM: 2012-10-31 | TID: 20:01:46 | KATEGORI: Tilda

Jag och julia tänkte gå upp runt 9 och åka till stallet vid 2. Vaknade halv 1 och var i stallet vid 3.
Började med att borsta av greta, julia red ju och då bara fortsatte jag borsta, borstade bland annat benen jättenoga med en av mina magic brushes, så ja dom vart väldigt rena haha..
Hon vart ren iallafall, min stjärna! Hann också  snacka och skratta med moa och isabell.
Mockade lite snabbt och sen när emma kom gick vi in på kontoret och snackade med lena, så nu har emma vinett på måndagar och jag har greta då, vi bytte alltså, känns bra, faktist. Så nu har jag min stjärna 3 dagar i veckan, love it! 
Kollade lite på emmas lektion och fotade henne lite, sen kom mamma och hämtade oss. Imorgon blir det stallet och kanske att vi drar oss mot hööks, hare bra!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?