Igenridning 31/10-2012
DATUM: 2012-10-31 | TID: 23:51:11 | KATEGORI: Julia

Jag red Brandon, tänkte eftersom jag rider en pigg ponny varje vecka kan jag lika gärna ta en häst man behöver jobba med för att få fram den. Då passade Brandon utmärkt. 
 
Den här gruppen skulle också jobba men volterna, camilla sa till vilken volt man skulle gå in på och så. Det var först stallvolten, brandon ville inte alls samarbeta. Jag tryckte på med innerskänkeln men inget hände. Han var knappt ställd. Men det gick bättre för varje volt vi gick in på och den sista gången vi gick in på gick det superbra. Han lyssnade på innerskänkeln och va fint ställd. 
 
Jag är nöjd, det är jag. Det kändes ju lite annorlunda att rida honom när jag ridit Promise varje vecka. Hon är ju framåt hela tiden, henne måste man hålla tillbaka hela tiden medans man måste jobba med att trycka fram brandon, han går ju helst i sin egna lilla takt. Men som jag sa, jag är nöjd. Han var superduktig mot slutet. 
Red barbacka hela passet också, haha. 
 
'




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?