DAGEN VAR URMYSIG
DATUM: 2012-10-21 | TID: 20:15:00 | KATEGORI:

Runt 1 drog vi och hämtade julia, och fortdatte mot stallet.
Hälsade på greta (som mår bra, fick sms av tova imorse) och gick runt lite med julia, drog till hagen där hästarna busade för fullt, såg nästan läskigt ut.. mös inne hos capitol, borstade lite även fast det inte gick så bra haha..
Drog upp på cafét med julia och asta, sen kom alva och ellen. Och Victoria. Sen gick vi ner, och så minns jag inte så mycket..
Men ja, det var seriehoppning och lowa skulle ha buster, så jag hjälpte till att fixa han. Eller ja jag gjorde allt haha.
Grattis Vera till första plats föresten!
 
Alla var superduktiga, men nu ska jag duscha så vi hörs, imorgon är det ridning och hoppning!
har föresten bestämt en grej med ellen och julia inför jullägret, tagga! Vi 3 ska sova hos J och dra till stallet samtidigt. det bästa är att ingen av oss vill ha samma hästar haha!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?