Da daaay
DATUM: 2012-10-30 | TID: 19:36:13 | KATEGORI: Julia

Jag o Tilda kom till stallet vid 3 tror jag att det va, vi gick direkt till capitol och tog hand om honom rätt ordentligt, men glömde mocka.. Han blev superfin, sen halv 4 ungefär tog jag ut Cappsi till stora och gick lite där. Tog lite bilder ute också so kommer up strax. Gick med honom i kanske 10-15 minuter. Tog sen in honom til stallet igen och så gick jag o Tilda upp till cafet och åt lite. Skyndade mig sen ner till stallet och kratsade hovarna på Promise och sadlade och tränsade. Emma hade redan borstat henne. Gick sne ut till stora oh red för roland, sen när hoppningen var klart gick jag o tilda o sa hejdå till cappsi och åkte sen hem till mig. Vi sover här en natt till. 
 
Det blir stallet imorgon igen och så sover vi nog hos Tilda. Kramar. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?