VECKANS RIDLEKTION 12/11 TILDA
DATUM: 2012-11-12 | TID: 18:16:50 | KATEGORI:

Valde elina för omväxlingens skull haha.
Först kändes det jättekonstigt eftersom jag vant mig vid greta haha..
Vi körde en övning med bommar, så det var skänkel vikning i skritt, volt och rakt riktning i trav och så.
Vi jobbade mycket innanför spåret på framridningen, och att vi bara skulle svänga med ytter eller vad man ska säga..
Elina var riktigt pigg, så fick ta lätta ta lätta ta lätta haha. Men hon lyssnade väldigt bra:)
Mot slutet gick det väldigt bra, sen körde vi skänkelvikningen i trav och resten i galopp, och då vart hon också väldigt pigg men efter typ 2 varv gick det bättre.
Sen galopperade vi nått varv och då svängde jag vid mitten för att få plats, och då sa camilla att jag skulle ta mer i ytter och fick sen beröm för det haha.
Galopperade lite och travade sen av henne på halv långa tyglar, mysig tjej det där!
Sadlade av och så och precis då kom pappa så hann inte borsta greta, han bara ge henne havre och hälsa på henne.
Hare gött igelkött.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?