URMYSIG DAG
DATUM: 2012-11-14 | TID: 19:58:40 | KATEGORI: Tilda

Slutade vid 1 så var i stallet runt halv 2.
Borstade riktigt noga idag, och la massa tid på ben och hovar eftersom hela hovarna var lertäckta.. 
Fick henne ren tillslut, fast det var kvar lite lera men aja..
Borstade med sammanlagt 7 borstar, mina och låneborstar. Ont i armarna, faktist.
Hon var urmysig, bet lite i gallret bakom min rygg mot serenad ibland men hon är mongo så ja..
Sen kom Patchanga in och hästen vart ett helvete, bet mig i armen. Dum häst. Hon fick inge mer godis sen. Haha, aja satt på kontoret och pratade med lena och malin och pratade med anna.
Skulle hjälpa till att ta in pricken, så anna som var i hagen la grimskaftet över halsen eller vad man ska säga, det var inte det smartaste hon gjort haha.. han gick snällt framtill grinden där han slängde sig över en vattenpöl och tog nått galopp språng. Snurrade runt som en ballerina och fick tag i han. Det tyckte anna var jättekul.. jag med, faktist haha.. Hade jag inte fått tag i han hade jag legat i leran haha..

Satt på cafét ett tag med le friends, gav greta och dina havre och åkte hem.'Imorgon blir det stallet som vanligt, vi hörs^^

♥ SKRIVET AV tilde

Sköter också Greta, sluta säga att hon är dum och mongo...
Hon biter bakom ryggen på dej för att hon inte känner sej trygg med dej förmodligen, hon har typ aldrig tjurat mot mej och en av de andra skötarna...

Svar: vilken/vilka dagar har du henne?
equestriians.blogg.se

DATUM: 2012-11-14 | TID: 20:11:07



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?