Tycker uppdateringen inte varit på topp
DATUM: 2012-11-07 | TID: 18:33:12 | KATEGORI: Julia

För bara nån dag sen låg det på 138 visningar och idag bra 12 :o Vad händer?? Känner att jag måste blogga lite intressantare nu, haha. Men vi kör på vad jag gjorde idag nu och sen få vi se om det kanske kommer upp ett lite intressantare inlägg senare. 
 
Idag skötte jag om Dina. Gjorde det inte sådär jätteordentligt med flera olika borstar eller gjorde nån stor rengöring men borsta av hene, rätt länge med en vanlig mjuk borste och kratsade sen hennes hovar. Ryktade lite snabbt på båda sidor. Mockade 2 gånger också, annars så gjorde jag faktist inge mer med henne. Förutom att jag gav henne mat och gav det dessutom till Capitol eftersom jag skulle tagit hand om honom, men glömde bort det och när jag väl kom på det skulle vi åka hem så jag hann inte det. 
Kollade på hoppkursen som va också, fick bygga upp hindrerna som revs och så, haha. Frös också riktigt mycke eftersom jag bara hade på mig converse, jacka, byxor och en vanlig tröja. Det är så sjukt kallt just nu, tänk då när det blir vinter. Nej jag vill ha sommar igen! 
 

♥ SKRIVET AV Minnesblogg till Michael Jackson

Jättefin blogg :)

Svar: tack :)
equestriians.blogg.se

DATUM: 2012-11-07 | TID: 20:16:49
BLOGG/HEMSIDA: http://www.popkungen.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?