trött, blöt, smutsig och kall
DATUM: 2012-11-11 | TID: 12:22:25 | KATEGORI: Julia

Hej på er. Jag, Ellen & Tilda vaknade kvart i 4 imorse eftersom vi skulle välja hästar till julridlägret.. Så vi gick upp och tog oss sen till stallet genom att gå och cykla. vi var framme i stallet halv 5 ungefär. Vi var nästan först förutom Alva som hade skrivit att hon ville ha Choko och Veras mamma (sia) som skrev dit att Vera ville ha Elina. Så vi skrev upp oss och jag skrev att jag ville ha Capitol :D. Vi hade med oss massa filtar och frukost som vi käkade på en bänk, invirade i filtar. Sen satte vi oss i Sias bil och värmde oss, satt där ett tag men sen skulle hon åka och vi satte oss då på bänken igen, då det kom lite andra personer vi satt med o så. Jag var sjukt trött, ville bara sova men det gick inte. Så vi gick in i stallet när de morgonfodrade och när de var klara satt evi oss ute igen o hade det trevligt. Klockan 10 skulle man gå in 1 och 1 på kontoret och säga vilken häst man ville ha och så. Jag var den 4:e på listan och jag fick Cappsi :DDD Så sjukt glad, längtar så jäkla mycket, men det är efter jul haha. Men det kommer bli gryyyymt!
Vi har alltså vart i stallet från halv 5-halv 11.
Nu ska jag försöka sova lite, jag, ellen o tilda ar bara sovit 1 timme den här natten. Är helt slut just nu. Bilder kommer sen. puss.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?