Today
DATUM: 2012-11-20 | TID: 20:47:27 | KATEGORI:

Idag kom jag till stallet vid halv 4 tror jag att det var. Gick direkt till capitol för att sköta om honom, men han ville inte alls ha på sig grimman så vi sog nog i 10 minuter och tjafsade om det. Han ville verkligen inte, han hade huvudet uppe i taket och vägrade ta ner det. Tillslut tog jag fram pallen och då fick jag på den. Borstade av honom snabbt och kratsade hovarna. Gick sen till Look ( hade fått en meddelandde på fb aav erica att jag gärna skulle kunna få ta hand om honom idag då hans skötare var sjuk, hon brukar fråga mig om nån är sjuk eller om hon inte kan komma eller så, tog hand om honom i lördags och söndags också ) Ställde då honom på gången och borstade och kratsade hovarna på honom. Gick sen upp till cafeet med Wilma, käkade en toast och gick sen nr ign för att ge cappsi havre och mocka åt honom. sen stog jag och wilma och kollade på några som red i stora och efter det gick jag och snackade med erica. Hon förklarade vart alla looks grejer var och så, eftersom jag kommer börja på honom om nån slutar eller så kommer jag  ju ta hand om honom om hans skötare eller erica är borta. Mockade sen ordentligt och spånade när erica var och red honom. kollade en snabbis och det såg skitbra ut! Åkte sen hem, jag han inte göra någon av hästarna så jätterena, menmen. 
 
Imorgon ska jag ta hand om Romadina, puss. 
 
bästa look♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?