Rubriker är inte min starka sida..
DATUM: 2012-11-02 | TID: 19:15:59 | KATEGORI: Julia

Idag kom jag till stallet vid 3. Gick direkt till capitol, det var någon som sadlade av honom och han var sjukt svettig. Hela halsen, bogen, frambenen, magen, ryggen och på virveln. Så jag svampade av honom och borstade och fixade. Jag drog hem vid halv 6. 
Capitol var sjukt mysig idag. Jag kunde ha honom lös boxen men han gick inte runt eller gick ut som han brukar om han inte är fastspänd. 
Provade också den nya grimman på honom. han passade i den, men såklart var det nån annan, tror det var malin, som hade köpt en ny igår och gett den till honom. typiskt, men den var fin, finare än min. så antingen kan jag ha min när jag sköter honom, eller så kan jag spara den så han kan få min när den aandra blivit sliten. 
Ha det bäst, fågelhäst :D 

♥ SKRIVET AV tova andersson

hahah det var inte malin, sofie stistrup köpte den.. hon kom med den igår för hon tyckte att han skulle ha en man kunde spänna upp under nosen för då kan man tränsa med den på eller något sånt haha xd

Svar: aha, haha xp fast jag har ingen aning om vem det är ;)
equestriians.blogg.se

DATUM: 2012-11-03 | TID: 00:47:20
BLOGG/HEMSIDA: http://tovaanderssons.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?