Ridlektion 10/11-2012
DATUM: 2012-11-10 | TID: 22:05:00 | KATEGORI:

Idag valde jag först och valde Elina.
 
På framridningen galopperade sjukt länge, både jag och hästen blev anfådda, haha.
Själv tycker jag att det gick bra idag, hon lyssnade super och så. Orkar inte skriva så detaljerat men vi skulle rida med förlängda tyglar. Alltså bara styra/göra halt med vikt och skänklar. Det gick inte så jätta bra i skritten, eller jo, efter ett tag men det gick betydligt bättre i traven. 
När jag gjorde galoppskänkel fattade hon direkt galopp, hon började trava direkt när jag skänklade på, så jo, jag är nöjd. 
 
Fick också ett kontrollerat "sken" från C till A också. haha, men det drar vi ett streck över. 
 
Hon var superduktig, hon var jätte fin, verkligen. Det var bara efter "skenet" som hon fjantade sig vid läktaren, haha tönt. 
 
 
fett snigg bild på mig och elina från betet, haha. 
 

♥ SKRIVET AV Anonym

Kan ju inte vart sken..Då sken är okontrollerat! Hon kan ha brallat iväg ha ha !

Svar: det står "sken" eftersom jag inte visste vad det hette annars...
equestriians.blogg.se

DATUM: 2012-11-11 | TID: 16:14:38



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?