Ny header
DATUM: 2012-11-04 | TID: 18:04:00 | KATEGORI: Tilda

Vad tycks om den nya headern? Vi ska ändra lite skit i designen också haha..
Min pappa som gjort den, själv tycker jag den vart riktigt snygg^^
min kompis hanna som hjälpte oss sätta in den :)
Imorgon ska jag rida, tror ni kan gissa vem jag vill ha haha, vi ska jobba med volter den här lektionen också, hoppas på barbacka^^ Och så ska jag sköta greta efter lektionen^^

♥ SKRIVET AV Lowa

super fin header

Svar: tack :)
equestriians.blogg.se

DATUM: 2012-11-04 | TID: 18:16:41
♥ SKRIVET AV ella <3

jättejätte fin header! :) <3

Svar: tack så mycket! :)
equestriians.blogg.se

DATUM: 2012-11-04 | TID: 19:00:33
BLOGG/HEMSIDA: http://eellasliv.devote.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?