MINA STYRKOR & SVAGHETER
DATUM: 2012-11-03 | TID: 12:00:00 | KATEGORI:

Gör som julia. Lägger det här på tidsinställda eftersom jag förmodligen inte kommer uppdatera idag.
 
+ Jag sitter bra barbacka. Eller alltså min balans är rätt bra barbacka.
+ Jag håller mina händer med tummarna uppåt. 
+ Jag är fokuserad på övningarna, om jag inte har huvudvärk.
+ Jag tänker mycket på vägarna vid hoppning, men det betyder inte att det alltid blir så bra.
+ Jag ger mig inte i första taget om hästen är bångstyrig. Det tackar vi greta för, hehe.
 
- Mina vägar blir oftast inte så bra i hoppning.
- Jag håller inte tyglarna så bra, kramar inte runt fingrarna som man ska. slarvslarv.
- Jag har jättesvårt för att ha mina hälar neråt, men det börjar bli bättre eftersom camilla är på mig om det, haha.
- Jag lutar lätt axlarna framåt, och ibland för mycket bak. SvankSvank.
 
 
screenshot från en film, ni får se den när den är klar.. ;)
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?