HOLA AMIGOS
DATUM: 2012-11-15 | TID: 22:09:00 | KATEGORI: Tilda

Tog bussen efter skolan till stallet, Greta gick lektion så hängde med el friendos (aka victoria & wilma) på cafét ett tag, gick ner i stallet och greta skulle gå en lektion till, ugh det är vid sånna tillfällen jag bara vill lägga mig i en spilta och sova :(
Gick runt med julia och victoria, cafét, ute vid victoria och wilmas låda, båda stallen, mös lite inne hos mozart, hämtade havre till greta..
Aja hon kom in sen vid 5, lät dom fodra klart och borstade henne sen, julia hjälpte till att ta bort hennes fläckar som alltidalltidalltid finns där, ryktsten is tha shiiiiet..
Aja, halv vägs till bussen sen kom jag på att mina converse låg kvar i ombytes rummet så vi gick tillbaks och fastnade vid en lektion och kollade i kanske en halvtimme sen, gick och bytte skor och sen gick jag och julia till bussen. Var hos henne till ungefär 8 eftersom mamma var på nått möte!
På lördag blir det stallet igen, ska sova där, spökövernattning:3 Kommer bajsa på mig men ja..
Nu ska jag läsa, pusssss.
 
gammal bild på mig och spirit.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?