HELGEN
DATUM: 2012-11-18 | TID: 14:59:05 | KATEGORI: Tilda

LÖRDAG:
Kom till stallet runt 4, kollade på halva ulias lektion och mockade sen i capitols box åt henne.
Hjälpte henne med look och hade det mys, sen runt halv 7 gick vi upp på cafét och packade upp, åt tacos och var i ridhuset ett tag, sen var det spökhistorie dags, och efter det var det spökvandring, velade asmycket men gick till sist med ellen och amanda, det var inte lika läskigt som jag trodde, men det var väl mest typ obehagligt när dom gick efter en och stog mitt i vägen och så haha..
sen sanninge eller konka, tradition förfan! Skrattade massor!! Haha ja, somnade runt 4,  sov inte särskillt bra men det funkade haha..
 
SÖNDAG:
Blev väckta runt 8, klev upp och packade i ordning och åt frukost, fast när alla börjat äta så stog jag och julia fortfarande och försökte få i hennes luftmadrass i "väskan". Käkade frukost och sen gick jag och wilma ner på läktarn en stund eftersom dom släppte alla ston där inne haha, gick upp och satt på oss skor och så gick vi ner i stallet och hjälpte dom ta in hästarna och släppa ut killarna, gick runt, hjälptes ut med look, jag mockade, och sen borstade jag av Mozart men han bet mig i handen så jag slutade haha, ska ända ha han på lägret så haha^^
Sen runt halv 11 kom pappa och hämtade mig.
 
Hoppning i stora imorgon, bana. TAGGA.
 
ungefär ett halvårs gammal bild på spirit, från när jag skötte henne!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?