DAGEN
DATUM: 2012-11-01 | TID: 19:44:42 | KATEGORI: Tilda

Vi kom som sagt till stallet vid 11, hälsade på privat hästarna och gick en ganska lång promenad i skogen.
Kollade på dom som var med på höstlovs kul och skrattade rätt mycket, knas!
Borstade Greta som inte alls var på humör, stampade med bakhoven, ryckte upp benet när jag borstade på det. Bet i gallret in mot Patchanga & Serenad. Klev mig på foten, (kan nästan lova att det var med flit haha..)
Gjorde inte så ont, bara i början, men men älskar mitt cp ändå!
 
När mamma kom drog vi till hööks, hittade massor jag vill ha haha, tog med mig katalogen hem bara för att jag alltid gör det. Hittade 2 saker jag troligen ska köpa i december, när jag får använda min månadspeng haha, för nu måste jag spara den till simba som ska kastreras... sad but true..
Käkade på ikea och sen tillbaks till stallet, greta skulle på lektion så mockade åt henne ganska noga, men sen hängde jag mest i andra stallet med wilma och julia, eftersom wilma skulle rida prallan och julia skulle skritta berta. Tränsade prallis åt wilma och började tränsa berta när julia skulle gå och säga till på kontoret att dom skulle gå ut, men kom inte så långt haha..
 
Fotade julia&berta lite och kollade på dom i ridhuset med mamma, gick sen runt lite brevid julia och bertis, mös med greta och mockade lite snabbt medans julia sadlade av och borstade av, sen gick vi till bilen där mamma väntade. Imorgon blir det stallet igen, som alla andra dagar det här lovet. Love it!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?